Eerste dagen in Phnom-Penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Soof&Marleen - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Phnom-Penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Soof&Marleen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Phnom-Penh

Door: Xavier & Marleen

Blijf op de hoogte en volg Soof&Marleen

13 Juli 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

Na een lange reis, met veel turbulentie zijn we aangekomen in Phnom-Penh! Chris&Louise stonden ons op te wachten en met de toektoek kwamen we aan bij het appartement. Om 7 uur 's avonds is het hier al donker, we konden dus nog niet veel zien van de omgeving!

Na een goede nachtrust en een stevig ontbijt, (lekker stokbrood met hollandse jam & hagelslag) zijn we met de kaart op stap gegaan. De markt bezocht en de omgeving.

Chris&Louise hebben een zwembad bij het appartement dus daar lekker afgekoeld.

'S avonds zijn we richting de mekong gelopen en hebben we daar wat gedronken. Daarna bij een Indonesiës tentje gegeten.

Vannacht ging de wekker al om 02:30 uur en gingen we richting de Score om daar voetbal te kijken. En gelukkig hebben ze gewonnen, toch niet voor niks zo vroeg uit bed gegaan!

We zijn net aangekomen bij het guesthouse, The Mad Monkey, ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf Chris&Louise!

Vandaag nog een chill dagje en morgen om 08:00 uur beginnen in het weeshuis!

Liefs, Xavier&Marleen

• 13 Juli 2014 - 16:18

Juliette:

wat leuk dat jullie gaan schrijven , heel leuk om te lezen , xavier en marleen hahahahahah

sophie het is ook leuk voor Laurence denk ik . laurence33@zeelandnet.nl en Carla ook carlaeefting@hotmail.com

kijk maar succes morgen ben benieuwd xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 13 Juli 2014 - 19:43

Opa En Oma Janse:

Wat fijn iets van jullie te horen, leuk om te volgen wat jullie beleven. Is het erg warm daar. we wensen jullie fijne en goede weken toe.

• 13 Juli 2014 - 20:28

Anne-Marie, Ko En David :

Hallo meiden, gezellig om jullie reis verslag te lezen, en de foto's te bekijken die jullie door sturen. Heel veel succes morgen met jullie eerste werkdag, we zijn benieuwd naar jullie eerste ervaringen. Lieve groeten van ons 3.

• 14 Juli 2014 - 07:10

Jacco, Gerdien, Mbali En Ayabonga:

Ha reizigers,
    Leuk om oppassend mee te kunnen lezen/leven.
    Wat fijn voor de kinderen dat jullie in het weeshuis helpen, zo waardevol!
    Lfs van ons

• 14 Juli 2014 - 07:11